неділю, 25 лютого 2018 р.

Горить зоря її поезії над краєм .

  За вікном зима.Ось у таку пору року, 25 лютого 1871 року, народилася Лариса Петрівна Косач. Яку увесь світ знає під ім’ям - Леся Українка. Це ніжне і дзвінке ім’я належить до найславетніших імен нашого народу. А її поетичні рядки:
            " Ні , я жива! Я буду вічно жити!
              Я маю в серці те , що не вмирає! - знає напевно кожен в Україні і навіть за її межами.


Саме сьогодні, 25 лютого в бібліотеці с. Ушня був проведений літературний портрет " Горить зоря її поезії над краєм".





Під час заходу присутні мали змогу ознайомитись з життєвим та творчим шляхом Лесі Українки. Послухати та почитати її вірші. Адже, Лесина поезія - це вогник, схожий на полум’я свічки, що запалює душу людини. Це незгасимий вогонь таланту , даного Богом.


Немає коментарів:

Дописати коментар